Ribatex fiskelina, fiskerullar, fiskespön, fiskeutrustning

Reklamation

Sådan returnerer du

Ved returnering af produkter eller materialer til Ribatex.dk skal produkterne pakkes på en sådan måde, at de beskyttes under transport. Ribatex.dk anbefaler derfor, at du altid pakker produkter på samme måde og med samme emballage, som når varerne blev leveret til dig. Hvis du emballerer produkter på en uforsvarlig måde, og produktet bliver beskadiget under transport til Ribatex.dk, er du som kunde ansvarlig for skaden.
Kontakt kundeservice på info@ribatex.dk inden du sender noget retur og vi finder en den bedst løsning for dig.
Din fragtseddel sendes forudbetalt efter at du har kontaktet Ribatex.dk og erklæret dit ønske om at returnere din pakke.

Reklamation

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Ribatex.dk
Nørbyvej 14
6200 Aabenraa
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. Det bedste er hvis du sender beskrivelsen af problemet via mail info@ribatex.se.